Most jön a magyarázkodás, hogy miért is nem írtam eddig. Aztán meg írok valami érdemlegeset is. Szóval, az egyetem utolsó hetei és a vizsgaidőszak első hetei elég jól lefoglaltak, meg mellé jött pár zavaró(bb) tényező. Nos, az olvasókat ki kell érdemelni. "Túl kevés olvasóval büszkélkedhetek ahhoz, hogy akár egyet is megfojtsak." (Philippe Djian: 37,2° le matin)

A sulis témáról csak annyit, hogy sikerült egy 5-öst, meg két 4-est is beszereznem ZH-n, ill. vizsgán. Ha most vered a melled, hogy neked mindened megvan simán 4-esre vagy 5-ösre, akkor nem egy helyre járunk. Emiatt kihagytam a Moby Dicket a ZP-ben, pedig a rozsdás körhinta forgott, meg hát el is ígértem magam. De a kötelességtudatom nem engedett (micsoda prófécia). Itt jegyezném meg az illetékes erőknek, hogy az első 3 Moby-albumot próbáltam nekik magyarázni, hogy jók. Vagyis X éve (ahol X = 5 - 7) azokat éltem, most meg néhanapján ottragad MSN-en. És tudom, hogy amikor azok napvilágot láttak, én még javában tologattam a piros lábosokat (mert jólmegyéknél nem csak egy volt). Ezért ne dumáljak azoknak, akik már akkor is a abban a körökben mozogtak. Nem is teszem.

Persze Beatrice-re eljutottam, amit soha nem éltem. Pech. De ne ám már, hogy otthon üljek a mínuszokban, helyette bringatutyi fel, és irány a Duna part. Amúgy meg volt több (sok) vicces figura is, simán megérte. El is megyek Demjénre.

Ha a címet pedig a saját átiratunkban is szeretnéd hallani, jelentkezz be hozzánk, az élmény garantált. Néhány bennfentesnek már volt szerencséje hozzá, nem bánták meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://dettusa.blog.hu/api/trackback/id/tr292060040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása