Dettusa 2010.06.14. 23:08

Abschied

Holnap reggel 4-kor már a reptéren ücsörgök, így írok egy last minute bejegyzést.

Szóval, mik is történtek pünkösd óta. Voltunk újabb koncerten (csak most Fehérváron, és haza is értünk), és megtudtuk, hogy a nyúli kalandunkkal legendává váltunk, valamint, hogy Newton igenis ott van és cselekszik minden kihagyhatatlan pillanatban. Aztán letudtam minden vizsgám, nem is lettek rosszak, csak aludni aludtam keveset cserébe, és néha még mindig arra ébredek, hogy jaj, hogy is számolom a szennyvíz szervesanyag-tartalmát, vagy, hogy hol is közel nulla a bitumen viszkozitását leíró függvény deriváltja. Aztán szereztem atombiztos szemüveget, LP könyvet, dollárt, túlélő gyógyszercsomagot. És voltam néhány búcsútalálkámon. Az egyikre még a II. kerületi rendőrség is eljött, külön köszönet nekik. Biztosan nagyon örültek nekünk és a többi jelenlévőnek, amikor a jelentést írták (két ujjal pötyögve, gépekért sorban állva). Aztán két másik összejövetelt is összedobtunk, bár az egyik amolyan ráhangolódás volt csak. Aztán szombaton elballagott az öcsém, meg rittyentettem egy sokak által dicsért 8/b-s virágkoszorút. Ma meg nosztalgiáztam egyet a yardon, de volt, aki megnyugtasson, hogy Amerikában mérföldekkel jobb lenni, mint ott. Így gond egy szál se. És nem utolsó sorban kiderült, hogy hajnalban gepárdok szülnek a Balatonban, mert nekik ehhez sok víz kell, és nagyon gyorsan eltűnnek onnan szülés után. 

A bejegyzés trackback címe:

https://dettusa.blog.hu/api/trackback/id/tr482082268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása